Muzyczne Kroczki

Wprowadzamy dzieci
w przepiękny świat muzyki.

Muzyczne Kroczki

Wprowadzamy dzieci w przepiękny świat muzyki.

Muzyczne Kroczki

Wprowadzamy dzieci
w przepiękny świat muzyki.

Program Muzyczne Kroczki wprowadzi dzieci w przepiękny świat muzyki poprzez śpiewanki, rytmiczanki, grajki, tańcowanki. Pokaże różnego rodzaju instrumenty, zaprezentuje ich brzmienia, zachęci do swobodnej improwizacji głosowej i ruchowej, a wszystko po to, by nasze pociechy mogły porozumiewać się językiem muzycznym na wzór mowy ludzkiej.

Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Muzyczne Kroczki
Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Muzyczne Kroczki
Zajęcia programu Muzyczne Kroczki składają się ze stałych elementów modyfikowanych w zależności od tematyki, ilości materiału oraz możliwości percepcyjnych dzieci danego dnia, które są swobodnie układane przez instruktora w trakcie spotkania. Są to:

Piosenka na przywitanie;

Przypomnienie lub nauka nowej piosenki;

Rytmiczanki – ćwiczenia wyodrębniające rytm oraz uwrażliwiające dzieci na zmianę pulsu oraz tempa;

Śpiewanki – ćwiczenia wyodrębniające melodie piosenek, w celu zwrócenia szczególnej uwagi na prawidłową intonację;

Tańcowanki – ćwiczenia wprowadzające elementy skonkretyzowanych ruchów oraz tańców ludowych;

Grajki – ćwiczenia polegające na wystukiwaniu rytmów oraz melodii za pomocą instrumentów perkusyjnych oraz bum-bum rurek;

Piosenka na pożegnanie.
Instruktorzy to muzycy z wykształceniem pedagogicznym z wieloletnią praktyką pracy z dziećmi, którzy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach, szkoleniach i sympozjach.
Kamerton – podstawowe narzędzie prowadzącego, umożliwiające dokładne określenie tonacji, w której jest śpiewana piosenka;

Pianino/keyboard- instrumenty używane dla urozmaicenia śpiewów i tańców;

Chusteczki/apaszki- przedmioty wspomagające ćwiczenie płynności ruchów dziecka;

Instrumenty perkusyjne (np. marakasy, kastaniety, pudełko akustyczne, klawesyn, bębenki, trójkąty, dzwonki) – rozwijające poczucie rytmu. Są to pierwsze instrumenty muzyczne, za pomocą, których już najmłodsze dziecko może wyrażać swoje muzyczne wrażenia i odczucia;

Chusta Klanza- przedmiot pomagający uwrażliwiać dzieci m.in. na charakter muzyki oraz działanie zespołowe;

Zdjęcia, obrazki, tabliczki, figurki, nuty, itp.- przedmioty wspomagające zapamiętywanie i wyobrażanie muzyki, czy tekstu piosenki.

Więcej na:
www.edumusic.pl

Zajęcia programu Muzyczne Kroczki składają się ze stałych elementów modyfikowanych w zależności od tematyki, ilości materiału oraz możliwości percepcyjnych dzieci danego dnia, które są swobodnie układane przez instruktora w trakcie spotkania. Są to:

Piosenka na przywitanie;

Przypomnienie lub nauka nowej piosenki;

Rytmiczanki – ćwiczenia wyodrębniające rytm oraz uwrażliwiające dzieci na zmianę pulsu oraz tempa;

Śpiewanki – ćwiczenia wyodrębniające melodie piosenek, w celu zwrócenia szczególnej uwagi na prawidłową intonację;

Tańcowanki – ćwiczenia wprowadzające elementy skonkretyzowanych ruchów oraz tańców ludowych;

Grajki – ćwiczenia polegające na wystukiwaniu rytmów oraz melodii za pomocą instrumentów perkusyjnych oraz bum-bum rurek;

Piosenka na pożegnanie.

Instruktorzy to muzycy z wykształceniem pedagogicznym z wieloletnią praktyką pracy z dziećmi, którzy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach, szkoleniach i sympozjach.

Kamerton – podstawowe narzędzie prowadzącego, umożliwiające dokładne określenie tonacji, w której jest śpiewana piosenka;

Pianino/keyboard- instrumenty używane dla urozmaicenia śpiewów i tańców;

Chusteczki/apaszki- przedmioty wspomagające ćwiczenie płynności ruchów dziecka;

Instrumenty perkusyjne (np. marakasy, kastaniety, pudełko akustyczne, klawesyn, bębenki, trójkąty, dzwonki) – rozwijające poczucie rytmu. Są to pierwsze instrumenty muzyczne, za pomocą, których już najmłodsze dziecko może wyrażać swoje muzyczne wrażenia i odczucia;

Chusta Klanza- przedmiot pomagający uwrażliwiać dzieci m.in. na charakter muzyki oraz działanie zespołowe;

Zdjęcia, obrazki, tabliczki, figurki, nuty, itp.- przedmioty wspomagające zapamiętywanie i wyobrażanie muzyki, czy tekstu piosenki.

Więcej na:
www.edumusic.pl

Zajęcia programu Muzyczne Kroczki składają się ze stałych elementów modyfikowanych w zależności od tematyki, ilości materiału oraz możliwości percepcyjnych dzieci danego dnia, które są swobodnie układane przez instruktora w trakcie spotkania. Są to:

Piosenka na przywitanie;

Przypomnienie lub nauka nowej piosenki;

Rytmiczanki – ćwiczenia wyodrębniające rytm oraz uwrażliwiające dzieci na zmianę pulsu oraz tempa;

Śpiewanki – ćwiczenia wyodrębniające melodie piosenek, w celu zwrócenia szczególnej uwagi na prawidłową intonację;

Tańcowanki – ćwiczenia wprowadzające elementy skonkretyzowanych ruchów oraz tańców ludowych;

Grajki – ćwiczenia polegające na wystukiwaniu rytmów oraz melodii za pomocą instrumentów perkusyjnych oraz bum-bum rurek;

Piosenka na pożegnanie.

Instruktorzy to muzycy z wykształceniem pedagogicznym z wieloletnią praktyką pracy z dziećmi, którzy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach, szkoleniach i sympozjach.

Kamerton – podstawowe narzędzie prowadzącego, umożliwiające dokładne określenie tonacji, w której jest śpiewana piosenka;

Pianino/keyboard- instrumenty używane dla urozmaicenia śpiewów i tańców;

Chusteczki/apaszki- przedmioty wspomagające ćwiczenie płynności ruchów dziecka;

Instrumenty perkusyjne (np. marakasy, kastaniety, pudełko akustyczne, klawesyn, bębenki, trójkąty, dzwonki) – rozwijające poczucie rytmu. Są to pierwsze instrumenty muzyczne, za pomocą, których już najmłodsze dziecko może wyrażać swoje muzyczne wrażenia i odczucia;

Chusta Klanza- przedmiot pomagający uwrażliwiać dzieci m.in. na charakter muzyki oraz działanie zespołowe;

Zdjęcia, obrazki, tabliczki, figurki, nuty, itp.- przedmioty wspomagające zapamiętywanie i wyobrażanie muzyki, czy tekstu piosenki.

Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Muzyczne Kroczki

Więcej na:
www.edumusic.pl