Musical Babies

Zajęcia muzyczno-ruchowe
w języku angielskim dla dzieci
od szóstego miesiąca życia
do trzech lat.

Musical Babies

Zajęcia muzyczno-ruchowe w języku angielskim dla dzieci od szóstego miesiąca życia do trzech lat.

Musical Babies

Zajęcia muzyczno-ruchowe w języku angielskim dla dzieci od szóstego miesiąca życia do trzech lat.

Musical Babies to zajęcia muzyczno-ruchowe w języku angielskim dla dzieci od szóstego miesiąca życia do trzech lat.
Zajęcia mają na celu połączenie istotnych elementów ułatwiających przyswajania języka obcego, a mianowicie wczesne, bezstresowe osłuchanie się z językiem, zabawy a rytmem, muzykę klasyczną i ruch.

Zajęcia prowadzone są w języku angielskim i na ich etapy składa się śpiewanie piosenek, mówienie rymowanek przez osobę prowadzącą (i opiekunów w przypadku zajęć w grupach z opiekunami) przy równoczesnym wykonywaniu określonych, często zabawnych czynności przez dzieci, ćwiczenia wykształcające poczucie rytmu, zabawy ruchowe, oraz taniec do muzyki ludowej i etnicznej. Istotną rolę spełniają wszelakie pomoce wizualne i dydaktyczne, obrazujące słownictwo używane w piosenkach.

Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Musical Babies
Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Musical Babies

Ważnym elementem zajęć, w szczególności w najmłodszych grupach jest zachowanie określonej rutyny, dzięki której dzieci czują się bezpiecznie i są świadome następowania po sobie każdego z etapów zajęć. Najważniejszym aspektem jest nabycie prawidłowego wzorca wymowy angielskiej, tak aby w przyszłej nauce języka angielskiego dziecko posiadało już odpowiedni wzorzec, który będzie dla niego nieodzowny w nabyciu jak najlepszej wymowy angielskiej.

Zajęcia odbywają się w tzw. grupach „otwartych”, czyli dla dzieci z rodzicem (opiekunem), lub w grupach tzw. „zamkniętych”, czyli dla dzieci bez rodziców, w żłobkach państwowych i prywatnych, w klubach maluszka, itp.

Ważnym elementem zajęć, w szczególności w najmłodszych grupach jest zachowanie określonej rutyny, dzięki której dzieci czują się bezpiecznie i są świadome następowania po sobie każdego z etapów zajęć. Najważniejszym aspektem jest nabycie prawidłowego wzorca wymowy angielskiej, tak aby w przyszłej nauce języka angielskiego dziecko posiadało już odpowiedni wzorzec, który będzie dla niego nieodzowny w nabyciu jak najlepszej wymowy angielskiej.

Zajęcia odbywają się w tzw. grupach „otwartych”, czyli dla dzieci z rodzicem (opiekunem), lub w grupach tzw. „zamkniętych”, czyli dla dzieci bez rodziców, w żłobkach państwowych i prywatnych, w klubach maluszka, itp.

Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Musical Babies

Zajęcia Musical Babies

wspomagają następujące elementy rozwoju dzieci (wg skali Gardnera)

Zajęcia Musical Babies

wspomagają następujące elementy rozwoju dzieci (wg skali Gardnera)

Poprzez poznanie przez dziecko prostych słów i zwrotów w języku angielskim za pomocą łatwo i przyjemnie przyswajanych piosenek i rymowanek, oraz osłuchanie się z naturalnym językiem mówionym, co może być szczególnie owocne w późniejszej nauce języka. Także poprzez różnorodne ćwiczenia kojarzeniowe, oraz dużą dozę TPR („Total Physical Response”).

Poprzez umożliwienie dziecku obcowania z muzyką klasyczną, ludową, czy etniczną. Poznanie zasad rytmu, ćwiczenia umuzykalniające i wykształcające poczucie rytmu, oraz stymulujące synchronizację półkul mózgowych, co według wyników wielu badań może nie tylko przygotować mózg do przyszłej nauki czytania, matematyki, a w szczególności nauki języka obcego. Inteligencja muzyczna jest także rozwijana poprzez umożliwienie nabycia przez dziecko wrażliwości muzycznej, oraz umiejętności słuchania.

Poprzez ćwiczenia i zabawy usprawniające koordynację ruchową i motorykę małą i motorykę dużą. Także poprzez taniec do różnorodnej muzyki, od skocznej muzyki irlandzkiej i szkockiej do bardzo rytmicznej afrykańskiej. Dzieci niechodzące wykorzystują w tym przypadku wzorzec rodzica będąc na ich rękach, lub … podskakując na pupie!

Poprzez nabycie umiejętności przebywania w grupie rówieśników, interakcji z innymi, dzielenia się, nabywanie cierpliwości i ogólnie przyjętych zasad zachowania społecznego i ogłady.

Poprzez poznanie przez dziecko prostych słów i zwrotów w języku angielskim za pomocą łatwo i przyjemnie przyswajanych piosenek i rymowanek, oraz osłuchanie się z naturalnym językiem mówionym, co może być szczególnie owocne w późniejszej nauce języka. Także poprzez różnorodne ćwiczenia kojarzeniowe, oraz dużą dozę TPR („Total Physical Response”).

Poprzez umożliwienie dziecku obcowania z muzyką klasyczną, ludową, czy etniczną. Poznanie zasad rytmu, ćwiczenia umuzykalniające i wykształcające poczucie rytmu, oraz stymulujące synchronizację półkul mózgowych, co według wyników wielu badań może nie tylko przygotować mózg do przyszłej nauki czytania, matematyki, a w szczególności nauki języka obcego. Inteligencja muzyczna jest także rozwijana poprzez umożliwienie nabycia przez dziecko wrażliwości muzycznej, oraz umiejętności słuchania.

Poprzez ćwiczenia i zabawy usprawniające koordynację ruchową i motorykę małą i motorykę dużą. Także poprzez taniec do różnorodnej muzyki, od skocznej muzyki irlandzkiej i szkockiej do bardzo rytmicznej afrykańskiej. Dzieci niechodzące wykorzystują w tym przypadku wzorzec rodzica będąc na ich rękach, lub … podskakując na pupie!

Poprzez nabycie umiejętności przebywania w grupie rówieśników, interakcji z innymi, dzielenia się, nabywanie cierpliwości i ogólnie przyjętych zasad zachowania społecznego i ogłady.

Poprzez poznanie przez dziecko prostych słów i zwrotów w języku angielskim za pomocą łatwo i przyjemnie przyswajanych piosenek i rymowanek, oraz osłuchanie się z naturalnym językiem mówionym, co może być szczególnie owocne w późniejszej nauce języka. Także poprzez różnorodne ćwiczenia kojarzeniowe, oraz dużą dozę TPR („Total Physical Response”).

Poprzez umożliwienie dziecku obcowania z muzyką klasyczną, ludową, czy etniczną. Poznanie zasad rytmu, ćwiczenia umuzykalniające i wykształcające poczucie rytmu, oraz stymulujące synchronizację półkul mózgowych, co według wyników wielu badań może nie tylko przygotować mózg do przyszłej nauki czytania, matematyki, a w szczególności nauki języka obcego. Inteligencja muzyczna jest także rozwijana poprzez umożliwienie nabycia przez dziecko wrażliwości muzycznej, oraz umiejętności słuchania.

Poprzez ćwiczenia i zabawy usprawniające koordynację ruchową i motorykę małą i motorykę dużą. Także poprzez taniec do różnorodnej muzyki, od skocznej muzyki irlandzkiej i szkockiej do bardzo rytmicznej afrykańskiej. Dzieci niechodzące wykorzystują w tym przypadku wzorzec rodzica będąc na ich rękach, lub … podskakując na pupie!

Poprzez nabycie umiejętności przebywania w grupie rówieśników, interakcji z innymi, dzielenia się, nabywanie cierpliwości i ogólnie przyjętych zasad zachowania społecznego i ogłady.

Niebanalny żłobek a.gugu Lublin | Zajęcia dodatkowe | Musical Babies

Cele i efekty zajęć

Dla dzieci Musical Babies to zajęcia, podczas których:

Cele i efekty zajęć

Dla dzieci Musical Babies to zajęcia, podczas których:

Poznają proste słowa i zwroty angielskie za pomocą rymowanek i piosenek angielskich, stopniowo z wiekiem włączają się w śpiewanie samych piosenek i mówienie rymowanek wraz z pokazywaniem określonych czynności.

Osłuchują się z językiem angielskim, co pomoże w późniejszej nauce języka, np. w przedszkolu.

Nabywają prawidłowego wzorca wymowy angielskiej, co jest najważniejsze na tym etapie nauki języka obcego.

Wykształcają wyczucie rytmu za pomocą prostych instrumentów muzycznych, tańca, ruchu, oraz poprzez różnorodne gry i zabawy, nabywając bądź usprawniając przy tym koordynację ruchową.

Nabywają niezastąpioną umiejętność słuchania.

Mają możliwość interakcji z innymi dziećmi w podobnym wieku w przypadku grup z opiekunami.