Program i pedagogika
Nasza filozofia działania
i autorski program
zajęć w żłobku.
Program i pedagogika
Nasza filozofia działania i autorski program zajęć w żłobku.
Program i pedagogika
Nasza filozofia działania
i autorski program
zajęć w żłobku.
Rozwój poznawczy, emocjonalny, duchowy.
Czyli nasza filozofia działania.
Rozwój poznawczy, emocjonalny, duchowy.
Czyli nasza filozofia działania.
W swojej pracy na co dzień inspirujemy się i czerpiemy z kilku nurtów pedagogiczno-psychologicznych. Nie utożsamiamy się w pełni z żadnym z nich.
Pozytywna Dyscyplina
Porozumienia bez przemocy
Rodzicielstwo bliskości
Dzieciństwo bliskie natury
Najważniejsze jest dla nas wychowanie w SZACUNKU do małego człowieka i siebie nawzajem.
Swoją pracę pedagogiczną opieramy na:
Poczuciu przynależności i znaczenia
Wzajemnym szacunku
Empatii
Współpracy
Uczymy dzieci
komunikacji,
rozpoznawania emocji,
samoregulacji.
A dzięki temu, dzieci otrzymują
możliwość koncentracji na poszukiwaniu rozwiązań,
przestrzeń do nauki na błędach.
Uczymy dzieci
komunikacji,
rozpoznawania emocji,
samoregulacji.
A dzięki temu, dzieci otrzymują
możliwość koncentracji na poszukiwaniu rozwiązań,
przestrzeń do nauki na błędach.
Rozwój motoryczny, językowy, zmysłowy, ruchowy.
Czyli zajęcia w żłobku.
Rozwój motoryczny, językowy, zmysłowy, ruchowy.
Czyli zajęcia w żłobku.
Prócz sfery emocjonalno-duchowej dzieci dbamy o ich prawidłowy wielopłaszczyznowy rozwój motoryczny, językowy, zmysłowy i ruchowy.
Od początku naszej przygody pt. “żłobek” była w nas potrzeba stworzenia ustematyzowanych materiałów edukacyjnych dla wychowawców w żłobkach. A wszystko po to, by zajęcia jakie serwujemy dzieciakom były dostosowane do ich wieku i możliwości rozwojowych, a jednocześnie by nie pomijały one, żadnej ze sfer w jakich dzieci w tym wieku się rozwijają.
I tak powstał program edukacyjny żłobka a.gugu.
A w nim, cały wachlarz zajęć:
RUCHOWYCH
LOGOPEDYCZNYCH
MUZYCZNYCH
SENSORYCZNYCH
PLASTYCZNYCH
ZABAW ROZSZERZAJĄCYCH SŁOWNICTWO, W TYM CZYTANIE GLOBALNE
Oczywiście wszystkie one dostosowane są do wieku naszych dzieci.
Nie wyklejamy za maluchy pisanek. Nie każemy rysować od linijki. Nie narzucamy inwencji twórczej. Pozwalamy się ubrudzić podczas nauki. Wspieramy samodzielność!